Korduma kippuvad küsimused
Tellimuste esitamine ja ostmine
Kuidas tellida?
Meie soovitame teha tellimus netipoe kaudu. Kui Teil mingil põhjusel sellist võimalust ei ole, siis helistage +372 56 639 003, kirjutage: info@akrobat.ee
Kuidas tellimust vormistada?
- Leidke soovitud kaup.
- Tõstke see ostukorvi.
- Edasi „jätka ostmist“ või „vormista tellimus“
- Sisenege poodi (registreeruge) või vormistage ost külalisena
Miks registreeruda?
– Et kiiremini ostelda
– Näha ostude ajalugu
– Koguda boonuspunkte
- Täitke vajalikud väljad ja vajutage “Jätka”
- Valige kohaletoimetamise viis
- Valige makseviis
- Nõustuge ostutingimustega (tehke linnuke) ja vajutage “Jätka”
- Vajutage «Kinnita tellimus»
- Tellimus on loodud, Te võite selle eest Interneti panka sisenedes kohe pangalingi kaudu või ära märgitud rekvisiite järgi tasuda. E-mailile saadetakse automaatselt tellimuse kinnitus.
Ma ei saanud e-mailile tellimuse või registreerumise kinnitust
AKROBAT poolt saadetavad e-kirjad võivad sattuda teie postiprogrammi spämmi. Soovitame kontrollida spämmi filtri seadeid ja vaadata mappi „Spämm“ Kui sellest pole abi, kirjutage meile e-mailile info@akrobat.ee või helistage +372 56 639 003, me püüame teid probleemi lahendamisel aidata.
Kuidas saab tellimuse eest tasuda?
Tellimuse eest saab tasuda:
– otse poest: valides tellimust lõpetades pakutud nimekirjast Interneti panga või krediitkaardi, kus vajalikud väljad on juba täidetud
– pangaülekandega arvele, mida te näete pärast tellimuse vormistamist ja saate ka automaatselt e-maili teel
– järelmaksuga, mis vormistatakse tellimust tehes
– sularahas või kaardiga AKROBAT kontoris, kui soovite ise tellimusele järgi tulla.
Kuidas järelmaksu vormistada?
Järelmaksu vormistamist on põhjalikult kirjeldatud jaotises
Kas selleks, et tellimus postiautomaati saada on vaja selle eest eelnevalt ära maksta?
Jah, tellimuse eest on vaja eelnevalt ära maksta, kaup tellitakse pärast tasu laekumist.
Maksete info
Kas saab Teie juurde tulla ja kohe kohapeal osta?
Hetkel meil füüsilist kauplust ei ole.
Tellimus tuleb eelnevalt kodulehel vormistada.
Tellimusele võib järgi tulla meie kontorisse, mis asub aadressil Viljandi mnt.21A, Käru, Türi vald, Järvamaa Kui tellimus on valmis, saate Te teate e-mailile.
Kui kiiresti ma tellimuse kätte saan?
Kui kauba kaardil on toote nimetuses märgitud „Tarneaeg 3-5 (või rohkem) tööpäeva“, tähendab, see, et kaup tarnitakse tellimuse alusel. Kui sellist märget pole, saadame tellimuse 1-2 tööpäeva jooksul. Üritame töötada võimalikult kiiresti, kuid tarneaega võivad mõjutada meist mittesõltuvad asjaolud.
Tellimused ja tagastus
Kohaletoimetamine teise riiki, mitte Eestisse?
Me toimetame kohale Eesti piires. Kui Teid huvitab kohaletoimetamine teise riiki, võtke meiega ühendust e-mailil info@akrobat.ee või telefoni teel +372 56 639 003 (tööpäevadel kell 10 kuni 15).
Kellele ja millal saan ma küsimuse esitada?
Vastame Teie küsimustele:
infotelefonil+372 56 639 003
e-mailil info@akrobat.ee